داشتم به این فکر میکردم
یکی از کارایی که باید حتما بکنم
اینه که برم دفتر رنگآمیزی بزرگسالان بخرم و رنگ آمیزی کنم
بعد با خودم گفتم: عه! من که مدادرنگی ندارم:(
چرا من نباید مدادرنگی داشته باشم؟
چرا حواسم نبوده مدادرنگی ندارم؟
کودک درونم ناراحت شد که مدادرنگی نداره...
واقعا دیگه این دنیا جای زیستن نیست:((